با 4790k بالا میاد . مشکلی نیست .فقط بعد از نصب ویندوز بایوس رو اپدیت کنید .

ممنون. خوب اگه بالا میاد حتما باید بعد نصب ویندوز بازم بایوس آپدیت بشه؟

اگه بایوس رو اشتباهی آپدیت كنم یا وسط كار برق قطع شه بایوس خراب میشه و دیگه بوت نمیشه یا اینكه نه مشكلی بوجود نمیاد ؟

چون مادربردش فكر كنم دوال بایوس هست نمیدونم منظور از دوال بایوس چیه ؟ برای قطع شدن برق یا آپدیت اشتباهی بایوس كاربرد دارد یا اصلا منظور چیز دیگری هست؟

با تشكر